FAQ

W tej części umieściliśmy zbiór najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami na nie tak, aby zakupy w naszym sklepie były dla Państwa bezproblemowe. Jeśli nie znajdziecie Państwo odpowiedzi na swoje pytanie tutaj, prosimy o kontakt z naszym biurem.

Dokładamy wszelkich starań, aby Klient ponosił możliwie najmniejsze koszty przesyłki. Zamówienia złożone w sklepie internetowym www.specpack.pl dostarczamy pod dowolnie wskazany adres na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej K-EX Sp. z o.o. lub naszym transportem.
Firma K-EX dostarcza przesyłki na terenie Polski w większości w ciągu 2 dni roboczych. Przesyłki wysyłane są w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy (dla Polski).
Termin realizacji dostawy wynosi od 5 do 7 dni roboczych licząc od dnia zaksięgowania środków pieniężnych na rachunku bankowym sklepu. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji dostawy o czym Klient zostanie poinformowany drogą mailową lub telefonicznie.
Koszt dostawy jest wyświetlany podczas składania zamówienia po podaniu miejsca jego odbioru i sposobu dostarczenia towaru.

Naszym Klientom oferujemy szeroki wachlarz możliwości zapłaty, m.in.:
płatność gotówką przy odbiorze osobistym
płatność przelewem
płatność kartą kredytową (w systemie VISA i MASTERCARD)
za pomocą PAYPAL

Wszystkie potrzebne informacje dotyczące zwrotów oraz reklamacji towarów dostępne są w zakładce „ZWROTY”.

Informacje dotyczące procedury zgłaszania reklamacji dostępne są w zakładce „REKLAMACJE”.

Podczas składania zamówienia wystarczy podać dane firmy wraz z numerem NIP.

Stosujemy liczne środki zapobiegawcze, aby upewnić się, że dane osobiste, które dostarczasz, będą zachowane w pełnej poufności i będą bezpiecznie przechowywane, w sposób uniemożliwiający dostanie się ich w niepowołane ręce. Twoje hasło jest szyfrowane a Twoje dane osobowe są przechowywane na bezpiecznych serwerach, do których dostęp ma tylko wąska grupa upoważnionych pracowników.